Tuesday, March 31, 2009

Sedikit laporan lah

Assalamualaikum w.b.t.

setelah mana program di rancang dan diusahakan..akhirnya tiba lah hari nya iaitu 29/3 baru ni..semua ajk amat berdebar2 dgn sambutan dpd pserta.kerisauan nya adalah ttg bilngan peserta yg akn dtg..

permulaannya, 3org pserta yg datang pagi tu..seawal 8am.. tggu lagi..mungkin ada yg dalam perjalanan dan mungkin ada yg nak datang lewat sikit..tggu pnya tunggu,
abg Nazrey Raihan pon dah berada di sofa VIP nya,apa lagi, tepat jam 8.30am sahaja, saya terus mulakan saya punya tugas, mengelolakan majlis tu..


berdiri lah daku di depan para pserta yg hadir..rupanya,sudah berhenti pertambahan peserta..yang hadir hari tu, alhamdulillah, 11org, 5 putra+ 6 putri..

pengendalian abg Nazrey amatlah bertenaga..diselang seli dgn lawak jenaka, nyanyian dan zikir..mmg best..maklumlah,beliau dah biasa acting depan camera,setakat 11 org ni, tiada apa yang akan mematahkan semangatnya..
slot a.Nazrey ni spatutnya 1jam, tapi selamba ja beliau seronok bersama adik2 tu, jadi lah 1 stengah jam..tapi tak mengapa, bisa di atur..


selepas tu,adik2 tu rehat..pukul 11.15am, slot Mentor Perjuangan bersama pengarah program, Azim. pejuang2 seperti Dr. Abdul Aziz Rantisi, Syeikh Ahmad Yasin dan Syed Qutub diceritakan kepada peserta supaya semangat mereka bertambah.Dibandingkan betapa susahnya mereka berjuang berbanding adik2 yang hanya kena berjuang dengan pensel dan kertas dalam mendapatkan 5A dalam UPSR...

rehat, solat Zohor..

Slot lpas tu, bersama motivator, Abg Amin Idris. dengan ceria melayan karenah dan gelak tawa adik2 ni..saya juga turut terhibur bersama mereka =)..
Abg amin bawa tajuk Panduan Bijak Belajar. bukan sahaja adik2 tu yang boleh guna, saya pon ambil jadikan panduan..



Program di jadualkan tamat jam 5pm. berakhir dengan nyanyian lagu Gemuruh, sedikit ucapan pengarah dan bersalaman.. diharapkan adik2 mendapat input yang diberikan dan berjaya dalam peperiksaan nanti.. Ameen..

Semoga usaha ini dikira amalan soleh dan mendapat keredhaan dari Allah s.w.t..

2 comments:

  1. sedih pulak bile ingt time ni..tp ap2 pun kite wat krn Allah..
    ap kabar J2M sekarang?????

    ReplyDelete
  2. setakat ni.. ana xtahu apa yg berlaku
    selepas dari pgram hari tu
    kebanyakan plan hanya dalaman ja
    xmuncul dalam bentuk prgram apa2 g pon

    ReplyDelete

BeMyFriend=)

Nama Penuh:
http://

Create a web form here

Followers

JAZAKUMULLAH
asif jiddan jika ada sebarang kesilapan

TUTUP LAMAN